Vtipné pivní reklamy 1/2 – Česko
Opravdu vtipných reklam na pivo je jako šafránu. Pokud se už nějaká objeví, spotřebitelé si jí nejčastěji spojí pouze s pivem jako produktem, nikoliv konkrétní značkou piva, což představuje pro zadavatele reklamy problém. Viz například slogan „šetři vodou, pij pivo“ – toto lze vztáhnout prakticky na jakoukoliv značku. Spotřebitel se sice usměje, ale na značku co na tom plakátě byla ani nevzpomene.
Pivovar Bernard
Opravdu vtipné bývají reklamní kampaně využívající guerillového marketingu. Takové reklamy zpravidla použijí nějaké současné celospolečenské téma a „zneužijí ho po svém“. Bývá to zejména problematika feminismu, genderu, rasismu, apod.
Výhodou je, že si takto i s omezeným rozpočtem zajistíte velkou publicitu, protože tu hlavní kampaň na které parazitujete už někdo zaplatil před vámi a zejména se tak zcela odlišíte od konkurence.
V tomto u nás zabodoval pivovar Bernard, který použil tzv. pin-up girls, což je jinak americký fenomén a vzbudil tak kontroverze a diskusi k propagaci svých produktů.
Posuďte sami:
Všechny díly